Drömmer mig bort

Jag vill till Japan!
 
Det är 2017 nu, hela åtta år sedan jag for till detta underbara och märkliga land. Jag tittar på resesajter och drömmer mig bort till lyktfulla kvällar i Kyoto, lockande sandstränder bland Okinawas öar och onsen-bad i Gifu.
En vacker dag ska vi dit, resa runt i Japan under några veckor och bara njuta.
Som student hade man mycket annat att tänka på under tiden, så jag kan tänka mig att livet som turist i Japan är lite annorlunda. Det blir dock till att repetera en hel del språkkunskaper innan vi åker dit. Rota fram alla gamla böcker och skrivblock från mina studier på GU, som jag tursamt nog har sparat.
 
Nåja, inga resedatum är satta, men drömma kan man alltid. Ne? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0