Konge

Hade min sista bredvidgång på gruppboendet idag. På onsdag får jag delegering, sen är det show time!
 
Det känns som om livet har börjat rulla på igen, vilket är gôtt. Jag har stått och stampat i tre år utan att komma någonstans...och jag har fått ta många allvarliga snack med mig själv under den tiden. Jag får tacka mina föregående släktingar för att de bidragit med bra gener och egenskaper, till exempel viljan att lära mig nya saker, samt förmågan att fokusera och agera när det väl har gällt.
Jag anar att detta året kommer innebära många positiva förändringar. Kommer jag bara in på min tilltänkta KY-utbildning också...då är det konge (som de säger i Norge). 
 
Vila i frid David Bowie.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0