En ljuv helg

Ni vet när man tycker om någon så mycket att det nästan värker inom en... :)
 
Jag har spenderat en underbar helg med mannen utan strumpor (det låter för övrigt som en alternativ Beck-film) och skippat Växjös kulturnatt till förmån för soffmys och True Blood. Det kändes som en bra idé då och jag ångrar det inte det minsta.
 
Och...
 
Vi har skaffat biljetter till Sweden Rock Festival! ^^
För första gången ska jag gå på festival, en riktig festival. Dock skulle väl trogna festivalare säga att det inte är på riktigt utan camping-upplevelsen...men både jag och Sir Sockless är överrens om att vi inte dras till denna aktivitet. Vi har skaffat boende på annat håll. Vad som är än mer trevligt är att min kära vän R också kommer att bevista spektaklet samtidigt.
Det kommer sannerligen att bli en upplevelse. Jag är väldigt peppad! Jag kommer att få se Queen (Brian May och Roger Taylor) live! 
 
Den här veckan jobbar jag hela tre dagar ute på boendet. Det blir till större delen långa pass, men jag kommer nog att stå ut. Sen blir det att ansöka till KY:n och hoppas på det bästa. 
 
Life is good. Life i sweet. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0