Lägenheten åter i bruk

Mitt kök är klart och jag är inflyttad i lägenheten igen, bye bye baracken!
 
Idag kvistade mamma upp för att hjälpa mig montera lite möbler. Vi satte ihop mitt nya soffbord och...vår gamla soffa (familjens troligen mest hatade soffa, på grund av dess fåniga konstruktion). Det tog oss två timmar att få ihop eländet, men nu börjar jag äntligen få fason på vardagsrummet. Det ska bara till tapeter. Jag undrar när målaren kommer kunna avsluta detta egentligen. "Vi kommer så fort vi kan"...ja, när är det då?
 
Meekatt (min favoritbloggare) var i stan under tre dagar. Jag hade gärna letat upp hennes beiga kinderägg (hennes bil) på stan för att säga hej, men det var ju precis nu som jag skulle bli förkyld. Typiskt. Nåja, det känns coolt att hon har suttit på mitt favoritställe (Moshi Moshi) och ätit sushi i alla fall (jag följer henne även på Instagram).
Det är lite kul, faktiskt. :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0