Kongressande och mässande

Det har inte skrivits mycket här på ett tag, men det beror på att jag haft lite saker för mig. Har bland annat varit uppe och jobbat på EASD2015 (European Association for the Study of Diabetes) i Stockholm under den senaste veckan. 
Lika kul och spännande som förra kongressen (EAU2014). Det var högt tempo större delen av tiden, men det var jag van vid sedan förra gången. Ca 18000 deltagare tog sig dit från världens alla hörn. Maffigt. Jag tycker alltid om att jobba på kongress i Stockholm, oavsett om det bara är för några dagar. Jag lär mig något nytt varje gång. Jag fick till och med ökade kunskaper i tyska det här året (organisatörerna var från Tyskland). 
 
Så det har varit en trevlig vecka. Jag träffade väldigt mycket nytt folk, besökte nya platser i stan, umgicks med en hel del trevliga människor...och fick dessutom upp ögonen för en stilig ordningsvakt på Stockholmsmässan. Hehe. 
Världen är full av fina män i uniform... ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0