Varför gav jag mig in i eländet igen?

Den där jobbiga känslan som uppstår när man skapar en ny profil på en dejtingsida, skriver in egenskaperna för sin idealpartner, matchar...och får upp sitt ex som nummer ett på listan. -_- 
 
Det är bara sorgligt. Fattar inte varför jag gav mig in på detta igen. Jag har till och med testat Tinder några dagar, men jag inser att det bara är för jobbigt att engagera sig i. 
 
Nåja, imorgon ska jag på två timmars medicin-utbildning inför nya jobbet som omsorgsbiträde. Har även bokat in mig på tre dagar då jag ska gå bredvid. Är både nervös och förväntansfull inför det. 
 
Här är förresten en bra Queen-låt där trummisen Roger sjunger. :) 
I'm all for Queen these days. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0