Vad har jag gett mig in på?!

Jag undrar just detta... :P
 
Men, det är nog så många andra regagerar på ett helt nytt jobb med väldigt annorlunda rutiner och massor med nya saker att lära sig. 
 
Jag har så många intryck att hantera att jag inte orkar vara så skriftlig idag. 
 
Jag har dock precis upptäckt en ny musikalisk sensation: The Struts. Ganska nytt brittiskt band som spelar retro-glam-rock och har en sångare som andas Freddie Mercury till den grad att det nästan är kusligt. Han är till och med lite lik en ung Freddie på 70-talet. Inte bara det, vem tror ni designar hans scenkläder? The lady in pink, Zandra Rhodes. ^^
 
Jag tror att detta är ett band att hålla ögonen på under några år framöver. 
 
Listen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0