Queen bee

Hade en alldeles förträfflig lördag med L. Det var visserligen skitväder, så någon picknick i Linnéparken gick inte för sig, men vi lyckades göra det bästa av dagen ändå. Hade jag haft slantarna så hade jag nog shoppat lika mycket som hon. :P Jag nöjde mig med att enbart prova kläderna. Jag hade glömt hur kul det är att prova kläder tillsammans, inknôdda i samma trånga provrum. Måste ha varit åratal sedan sist. ^^
 
Hittade en väldigt fin klänning på Indiska, som jag efter en natts betänketid faktiskt gick ner och köpte nu idag. Vädret idag var chockerande varmt. Taskig tajming.
 
Imorgon och tre dagar framåt är det länsmansjobb som gäller igen. Giv mig styrka att orka "deppa" åtta timmar om dagen.
 
...And give me strength to deal with the buzzing drones. 
L, jag testar ditt råd. Så får vi se vad som händer. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0