Söndag: Twin Peaks-dag

Tog tag i saken och började kolla på Twin Peaks igår. Fick boxen av min bror för ett tag sedan. Så många har lovprisat den här serien under så lång tid. Eftersom det kommer en ny säsong snart, är det på tiden att jag kollar igenom detta märkliga mästerverk. Jag tror att söndagar kommer bli mina Twin Peaks-dagar framöver. Jag tyckte att pilotavsnittet var lite för långt. Trodde mig inte orka se mer efter det. Men rätt var det var så hade jag kollat igenom de fyra första episoderna. :P
 
Jobbar kvällspass idag, sedan blir det lite socialt umgänge hemma hos en kollega. På onsdag ska jag medverka på en speciell examination för ambulanssjuksköterskor. Detta blir nog en kul vecka. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0