Saknas vakuum

Jag vet inte varför jag tycker om att tvätta, men jag gör det. Tvättade ett antal kilo kläder idag. Blev lite nostalgisk i tvättstugan eftersom detta hus tydligen tillhör Hyresbostäder och därmed har likadana tvättmaskiner som i huset på campus. 
 
Synd  bara att torktumlaren skulle visa felmeddelande "saknas vakuum". Inte begrep jag hur det skulle åtgärdas, så det var bara att pressa in så mycket det gick i torkskåpet och hänga resten på tork i mitt rum. Precis som på campus, det med. 
 
I övrigt har det varit en väldigt solig dag. Kanske inte riktigt så soligt i mitt sinne, men det är tur att det finns Bonprix-kataloger att kika i och dåliga program på tv. 
 
Och det är tur att det finns goa människor att diskutera med. Tack för att ni finns, I och T.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0