Mer snö och räktrudelutt

Så blev det söndag. Första mars ankom med ett aggressivt snöoväder, som jag av någon anledning tvunget skulle ut i. Den spontana promenaden transformerades kvickt till en spontan busstur till Lidl för att inspektera mjölkpriset och inhandla billig sylt...som hemma visade sig vara marmelad. Sak samma, man kan ha det till gröt ändå. Jag tror att Lidl, Willys och ÖB kommer bli mina nya vänner.
 
Suck, jag ville ju inte ha mer snö! Jag som pumpade cykeln imorse också! :( 
 
Vi får väl se vad den här månaden kan erbjuda för skoj...
 
Det är en...räktrudelutt, eller vad det nu kan kallas. Räktrudelutt à la snurrad fiskensemble avec lime petite. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0