Kaos och jordskott

Sista dagen med käklyft avklarad. Imorgon väntar nya äventyr, det vill säga för dem, inte för mig. Jag har kört caset så många gånger att jag kan det utantill. 
 
Det råder kaos i mitt inre, som vanligt. Ena stunden är jag glad, sen blir jag ledsen, för att till sist bli arg igen. Jag är mest arg. Försöker hitta anledningar till att vara glad. Jag finner dem nästan varje dag, som tur är. 
 
Kärlek och hat är i sanning två sidor av samma mynt.
 
Har börjat titta på serien Jordskott, inte så pjåkig faktiskt. Har sett två delar hittills. Skådespeleriet är stelt och onaturligt (som sig bör i en svensk serie), manuset kunde varit bättre och dialogen är bitvis undermålig, men ändå är det något som gör att man fortsätter titta. Sci-fi-inslagen kan vara anledningen, om det nu ska vara menat som sci-fi, jag vet inte riktigt än. :P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0