A good day

Efter en hel arbetsvecka trodde jag väl att jag skulle kunna sova ända fram till lunch idag. Men nej. Min hjärna vill vakna 6.45 en lördag utan problem. Min hyresvärd har sin kille här över helgen. Jag mötte de båda sömniga figurerna i köket nyss och fick lite kaffe. En del kan sova länge. 
 
Jag trivs med att jobba kvällspass. Man börjar inte jobba förrän kl 13 och knallar hemåt ca 21.05 Jag känner mig aldrig otrygg med att gå hem själv heller. Är man ute och går på bästa sändningstid så är det liksom inte mycket annat folk ute. :P 
 
På måndag är det kvällspass igen. Så jag tänkte faktiskt vara ledig den här helgen. Kanske ska ta mig en sväng på stan och se om det har dykt upp något nytt. Synd att det ska snöa bara. Var tog de där elva graderna vägen?
 
När man är ledsen och nere, då kan det vara bra med en life coach eller dylikt. Eller så går det lika bra att prata med en norsk onkel. ^^ Piggar alltid upp. Vi diskuterade melodifestivalen häromdagen, då fick jag höra ett positivt bidrag från förr ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0