Vart ute och flängt igen

Så...då har man flängt omkring i Sverige lite igen. Blev kallad till intervju i Jönköping (igår, kort varsel). Steg upp vid fem imorse, satte mig på tåget strax innan sju. Var framme vid den vackra staden strax efter nio och letade mig fram till lagerlokalen mitt ute i ingenstans (Torsvik). Intervjun gick ganska bra (tror jag). Men, man vet ju aldrig. 
 
Efter att ha kollat in staden lite, reashoppat på The Body Shop och ätit en billig men god kycklingwrap, tog jag mig tillbaka till Växjö. Mellanlandade i lägenheten, packade och gav mig ut igen för att ta bussen hem till skogen. 
 
Jag är något trött nu. :P
 
 
 
Imorgon blir det shopping i Kristianstad med mamma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0