Visserligen är det långt bort men...

Ett jobb som copywriter/översättare på Malta...varför inte?
 
Jag sökte jobbet. 
 
Det kanske kan vara bra att starta ett nytt liv långt bort, tänker jag. 
 
Så sakteligen går solen ner över den sista dagen av denna sura månad. Sura, alltså...det är citroner på min väggkalender för februari. Men det har ju faktiskt varit en sur månad i många avseenden. Idag är det tre veckor sedan det tog slut...och jag tror att jag kommer att ha allmänt svårt för lördagar under en lång tid framöver.
 
Jag är glad att jag har min vän (och hobbypsykolog) K som står ut med mitt emotionella dravel och som råder mig att inte skriva precis allt som jag känner här. Någon måtta får det ju vara på gnället. 
 
Nu ska jag leta upp något roligt att lyssna på. Jim Gaffigan kanske, han livar alltid upp. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0