Vissa dagar...

Vissa dagar är man bara arg och less på allting. Idag var en sådan dag. Visst, solen skiner, men det hjälper inte. 
 
Har vandrat mycket idag. Först gick jag ner till Tråkstället för lite uppdateringar och ett hyfsat givande samtal med en tråkmåns som hatar telefonsittarjobb lika mycket som jag gör (hehe). Sedan gick jag till Willys, handlade och gick tillbaka hem. Jag vet inte exakt hur många kilometer det blev, men ska man spara pengar får man ta benen istället för bussen. Eller cykeln för den delen. Men mår man skit så är det mer givande att gå än att cykla. 
 
Det är tur att jag har det jobb jag har. Där möts jag ständigt av andras missöden, så slipper jag tänka på mina egna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0