Plankan, dag 1

Då var det första februari och därmed också första dagen av Facebooks plankan-utmaning. Alla som deltar ska göra plankan under en viss tid som ökar för varje dag. 20, 30, 60 sekunder osv. Jag gjorde nyss mina 20 sekunder (efter en tacomiddag ska tilläggas)...och det känns att magmusklerna inte är så vältränade. Men det kommer de att bli efter den här månaden :P 
 
Annars då? Tja, jobbet har äntligen börjat rulla på igen efter en tids torka. Känns bra.
 
Jag har varit hemma en sväng och firat far och bror som fyllt år. Jag har fått lära mig om hjärnans elasticitet och kroppens stressnivåer, samt en del om lustiga biverkningar som sömnmedel kan medföra, bland annat mardrömmar, ångest och "opassande beteende". (Detta är alltså sådant som jag läste på en förpackning, inte faktiska erfarenheter). Undrar just vad som anses vara ett opassande beteende ur medicinsk synvinkel...
 
Idag shoppade vi en stund ute på Grand Samarkand. Hittade lite bra kläder på rea (inte varje dag man hittar en bh för 29 kr som passar). Vi väntar fortfarande på de t-shirts vi beställde från USA under AGDQ för en tid sedan. Jag beställde en lila med fint Zelda-motiv ^^. Jag brukar aldrig bära kläder med märken, text eller motiv på annars, men det där får bli ett undantag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0