Buller, borr och busungar

Igår spelade grannarna intill Ylvis på högsta volym, idag bestämde de sig för att borra i väggarna så att de vibbrerade. Om kvällarna är det ungarna på våningen under som för ett himla oväsen. Eller ja, ungarna och deras föräldrar av rösterna att döma. Alltid lika trevligt att behöva lyssna på när man försöker sova. Det kan inte vara lätt att vara slapphänt förälder med ouppfostrade barn idag.
Jag undrar om jag någonsin kommer att skaffa barn...
 
Jag lyssnar på Stranvinsky och går igenom mina räkenskaper. 
 
Idag har jag testat att till jobbet för att se hur lång tid det tar. Från lägenheten till centralbyggnaden tog det 23 minuter, kortare tid än förväntat. Vem behöver buss för en sådan sträcka? Kommer spara många slantar på att gå eller ta cykeln.
 
Grattis på 30-årsdagen Akatori! Jag hoppas du inte drabbas av en kris, hehe...hehe...eh. Nåväl, du jobbar inte på ett reningsverk i alla fall.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0