Underbart

Såg sista delen av serien Boy Machine idag. Så himla underbart slut! Om ni inte har sett serien så jag kan tala om att den finns på tv4-play. Boy Machine handlar om ett svenskt 90-talspojkband som försöker göra comeback. Musiken från serien finns också på Spotify. Jag kan redan alla texter. :P Ja, det går inte att förneka att den typen av musik är catchy. Varför skulle annars Backstreet Boys fått sådana framgångar? (De har ju förresten gjort comeback också). 
 
Henrik Dorsin må vara mer känd för att framföra kupletter och dylikt (i musikaliska sammanhang), men han kan även leverera kärlek direkt in i hörselgången. ^^
Jag blev i alla fall berörd av nedanstående stycke. Låt er medryckas! ;) 
 
 
Jag har förresten tankar kring att starta en ny blogg, en ren musikblogg. Vad tror ni om det?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0