Snart

Snart är 2015 också slut. Det har varit en tungt år på många sätt och vis. Många strider har genomlidits, både för mig och mina nära. Men det positiva är att de flesta av dem har vunnits, vilket jag är väldigt tacksam för.
 
 
En del människor har försvunnit ur mitt liv, vilket har inneburit mycket sorg...men jag har också kommit andra människor mycket närmare och även gjort helt nya bekantskaper. En viss bekantskap visade sig vara särdeles intressant. ;)
 
Jag har tagit en del beslut och kommer att testa nya vägar under året som kommer. Vägar som förhoppningsvis kommer att leda mig till nya äventyr. 
 
Snart ska jag iväg till jobbet, sista jobbpasset innan nyårsafton. Imorgon kommer jag vara busy med annat, så...
Gott nytt år på er!
 
^^
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0