Flyttstädning och gammal kattskit

Städa, städa, städa, städa, flytta på saker, städa lite till! Nu jäklar ska jag vara förberedd på flytt! ^^
 
Rummet doftar av Ajax och fiktiva, parfymerade äpplen. Jag handlade nya dammsugarpåsar på http://alladammsugarpasar.se/ häromdagen och som tack för en recension av sagda onlinebutik på pricerunner.se, fick jag en liten gåva i form av doftkulor (sådana som sprider doft när man dammsuger).
 
"Usch, vad äckligt" kanske vissa doftkänsliga läsare tycker. Men jag ville testa något nytt när jag så äntligen kunde byta till ny dammsugarpåse. Jag har inte bytt dammsugarpåse på över ett halvår...och med tanke på att det var lite torkad kattskit i den forna påsen...så fattar ni ungefär hur angenämt det var att städa fram tills nu. :P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0