Besvikelser i tvättstugan

Jag är besviken. Hade bokat min första tvättid idag. Gick dit med min tvättkorg (som jag bar trots att den har hjul för alla grannar skulle vakna av oväsendet den för om man drar den på hjul) och mina nya förpackningar med tvättmedel och sköljmedel. 
Går in i tvättstugan, fram till de två maskinerna. Letar febrilt efter tvättmedelsfacken, finner dem inte. Maskinerna HAR inga fack eller lådor som går att öppna, förutom frontluckan. Wtf? 
Läser instruktionerna på väggen. Det står "Dosera ej tvättmedel eller sköljmedel, maskinerna är utrustade med automatisk dosering av tvättmedel och sköljmedel". 
Tittar på maskinens front, där finns knappar där det står "Tvättmedel på/av" och "Sköljmedel på/av".
 
.....NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! DX
 
DÄR försvann all min tvättglädje. Nog för att dessa maskiner måtte vara mer miljövänliga, allergivänliga och ekonomiska...men det är så tråkigt att inte kunna använda mitt eget sköljmedel! -_- 
 
There goes my joy of fresh fragrant laundry...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0