Sommarjobb och tajta byxor

Anställningsintervju på onsdag angående sökt sommarvik, där ser man, de hade inte fått tag i alla människor än. Det verkar se ljust ut för min del. :) Undrar vilken avdelning som kommer bli aktuell ifall jag får jobbet. 
 
Ska jobba 7-16 imorgon, för första gången på väldigt länge. Jag kommer vara så trött på morgonen. DX
 
Var inne i stan och köpte nya träningsbyxor, för jag tänkte sparka igång mina benmuskler runt sjön igen. Tror inte jag har sprungit runt den sjön på nästan två år. Givetvis fanns det inga andra passande byxor med roligare färg än ljusgrått (giv mig styrka), men vem har påstått att man måste vara snygg och modemedveten när man motionerar? Ta bara en titt på alla karlar som är ute och springer i långa tajts med shorts över. Seriöst, varför?
Är det för att svettas mer? Är det någon form av träningstrend? Är det för att de tycker det ser bra ut? Eller är det helt enkelt så att de vill dölja det faktum att de springer i tajta byxor?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0