Ljudlig mässa and other stuff

J tittar på när Jessie Cox spelar Hyrule Warriors. Mister sitter bredvid i vanlig ordning. Jag planerar att lägga mig hyfsat snart efter en lång dags smärtsamt agerande med nya sadister, eh jag menar ettor. 
 
Vad har hänt sedan sist då?
 
Mässan i Götet gick bra. Mycket folk, mycket god mat, bra hotellrum, roligt sällskap (pratade lite med Transparents nya stjärnskott, som till min häpnad också har gått på Kansai Gaidai) samt givetvis mycket välljud och stundtals oljud. Jag gick runt och lyssnade lite på olika utställare. Det är en sådan fröjd att se vuxna karlar runt 50 studsa fram över golvet i takt till det "jättehäftiga gitarrsolot som är sju minuter långt". Fick både ta emot gäster på Park Avenue och på Arken, mycket trevligt. Jag gillar nog att jobba med event som det heter. Kan dock tänka mig att själva organiserandet av det hela är något helt annat...
Kommer definitivt att vara med på nästa Ljud & Bild-mässa. Det blir hösten 2016 tror jag. 
 
I måndags hade jag en telefonintervju för ett copywritejobb jag sökt i Norrköping. Via ett bemanningsföretag igen, givetvis, så man vet aldrig säkert om man får något. Det vore så bra om jag kunde få detta jobb! Det är så perfekt för mig! Kan de inte höra av sig snart?!
 
Imorgon blir det mer agerande under smärtsamma förhållanden. På kvällen kommer L och F samt den nya bekantskapen H hit för lite thaimat och film. Lördagen kommer troligtvis bjuda på festligheter hos våra grannar, då Ls nya studiekamrater ytterligare kommer invigas i den varma galenskap som präglar vår umgängeskrets. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0