Jag vill bara bort

Jag vill bara bort. Bort ifrån Sverige. 
Blir grön av avund varje gång jag ser någon av mina vänner på fb som är bosatt i Japan, eller som snart ska åka dit. Varför blev inte jag kvar där? Varför ansträngde jag mig inte mer för att åka dit igen?
Klickar mig in på Tråkställets sida om utlandsjobb. Känner mig lockad att söka. Bangkok hade kanske varit trevligt. 
 
Har börjat följa Maria Montazamis blogg www.themontazamis.com
Underbar läsning. Livet som Hollywood-fru verkar så glammigt. Tänk att bara kunna gå in och spontanhandla lite på Armani, lovprisa det senaste mobil-caset från Dolce Gabbana och lägga enorm tid på att inreda sin nya walk in closet. 
Det är helt klart läsvärt. Jag lovar. Bara föreställ dig Marias vänliga röst i huvudet medan du läser och vips har du ett leende på läpparna. Ett stort plus är att man får träna magmusklerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0