Kattuppfostran och juicetester

Här i huset uppfostrar vi våra katter i sann smålandsanda. När Ofelia gör något dumt låser J in henne i datorrummet, så hon får tänka över sina hyss. 
 
Köpte en juicemaskin för några dagar sedan. Testade att göra morotsjuice med citron. Det blev inte så gott, hade i några citroner för mycket...
Sedan testade jag äppel och päron, det blev inte heller så bra. Kvällens äppel och hallonkombo blev däremot bättre. Känner mig så nyttig och hälsosam, det nästan Skipper i kroppen på mig. 
 
Verkar inte som om jag måste flytta till Norrköping, över en vecka har gått och inte ett ljud från bemanningsföretaget. I guess that means no. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0