Dragon Eyes

Ljuvligt är att slänga gamla kläder. Eller hur?
 
J har gjort sin bästa investering någonsin, han har köpt skäggsmycken! Han har förvandlat sitt långa skatbo till tre flätor prydda med bling bling á la Thorin Oakenshield. Nu kan jag SE min karl igen! ^^
 
Jag gjorde en rolig investering igår också. Vi var nere på stan för att fixa lite grejer till nästa helgs Halloweenfest. Jag gav upp mina idéer om att gå som häxa för det fanns inga vettiga hattar. Istället köpte jag ett par djävulshorn (jag vet, det är väldigt kliché, men ack så enkelt) och ett par linser, "Dragon Eyes". 
Fräckt va ;)
Jag har länge velat köpa sådana här linser, men alltid tvekat på grund av priset. Just nu var det dock kampanj på Partaj, 199 kr. Inte illa för ett par årslinser. Använder man dem dessutom bara en gång om året så är det ett väldigt bra pris. Kommer definitivt att köpa fler par. 
Men, ser jag någonting med linserna? Nej, inte så mycket :P Jag kommer få addera glasögon till outfiten efter ett tag tror jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0