Ytterligare en kär gammal dam har lämnat oss

Sessan, 2000-2014
 
Som jag sa tidigare, gårdagen blev tung. Igår vid 20.25 somnade Sessan in på Evidensia Djursjukhus, omgiven av kärlek och stilla tårar. 
 
Tack Sessan. Tack för alla kvällar du kom upp och lade dig mellan mig och J, för att visa att du fanns. Tack för alla morgnar, då du hoppade upp på min sovande lekamen för att leta reda på ett stycke bar hud att bestämt sätta klorna i för att jag skulle inse mina brister och istället börja ge dig uppmärksamhet. Tack för alla gånger du agerat värmekudde under mina PMS-dagar. Tack för alla tv-kvällar du förärat oss med ditt sällskap. Tack för att du stått ut med Kerstins påträngande beteende, Ofelias attityd och Misters dumhet. 
Tack för all den tid du gav oss. 
Vi älskar dig Sessan. Sov gott. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0