På väg?

Idag har varit en sådan där dag då jag känner att det börjar gå åt rätt håll igen. Måhända strömmar det massa positiv engergi åt mitt håll just nu, eftersom det kommer vara en väldigt negativ dag imorgon (jag kommer att berätta sen). 
 
Ju mer jag läser på försvarets hemsida, ju piggare blir jag på att ansöka. Trodde aldrig att jag skulle hamna i dessa tankegångar, men livet kan överraska. 
Imorse fick jag även nys om ett eventuellt jobb hemma i skogstrakten, ska ta mig en funderare där med. 
Som grädde på moset (vem använder grädde på potatismos egentligen?) ringde de från Landstinget och frågade om jag fortfarande var intresserad av det jobb som jag sökt där. Givetvis var jag det. Ska därför gå på intervju på måndag. Nej, det är inget jobb som är relaterat till min utbildning, men säkerligen ett som kommer att utveckla mig personligen. 
 
Så jag har lite alternativ, vilket jag inte har haft på länge. Känns bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0