Utflytt och inflytt

Nu är brorsan installerad i sin nya lya. Det tog i princip hela dagen att flytta ut allting, köra till andra sidan stan och ställa in allt igen i hans nya boning. Jag skulle ju önska att den som byggt lägenhetshuset hade tänkt lite mer på hur lägenhetsdörrarna skulle placeras. Brorsans dörr öppnas nämligen till synes åt fel håll, vilket gör att man blir inträngd mot trappräcket när man ska in med grejer. Fånigt misstag där!
 
Igår tog jag en minst sagt stärkande promenad med A. Backe upp och backe ner traskade vi runt hela Södermalm. Jag undrar om jag någonsin kommer kunna kalla Stockholm för min hemvist, en liten del av mig hoppas på det. Det vore kul med ett år eller två i alla fall. 
 
Brorsan har hjälpt mig att förbättra mitt cv. Han borde nästan börja jobba som coach tycker jag. Jag fick mer hjälp av honom än alla mallar och tips man kan hitta på nätet. Tack brorsan! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0