Feedback i bakluckan

Tre dagar i kyla och regn. Idag öste det ner och mina tår blev stelfrusna. Dagen har vädret till trots bjudit på diverse lustigheter. En del borde verkligen öva på att parkera sitt tjänstefordon på ett säkert sätt. Jag trodde att jag hade sett alla stolligheter på den fronten, men nej. Jag älskar mitt extraknäck. 
Imorgon blir det presenthandling, cv-utskrift och alla andra små ärenden som ligger och skräpar. Ska bland annat hämta ett paket på posten, min beställning från bonprix! Jag brukar alltid kika efter snygga kläder där i jakten på färgklickar till min sobra vintergarderob. För några dagar sedan bestämde jag mig. Efter mycket om och men så blev det...ett par nya gästhanddukar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0