Fattar eld

Var på bio igår som sagt och såg The Hunger Games: Catching fire.
Jag tycker att filmen var bra, helt klart bättre än första delen (vilket andra också hade sagt). Men det var något som störde mig genom större delen av biobesöket: mina två grannar till höger. Tillåt mig gnälla. Om det nu är så att en av er inte har sett första filmen, by all means, se andra filmen på bio ändå. Men sitt för farao inte och förklara högljutt för den andra vad som händer och varför genom HELA FILMEN!!! Seriöst, viska om ni tvunget måste diskutera varje detalj av handlingen, men tänk på att det sitter andra personer i salongen! 
 
Igår fick jag också mer klarhet i saker av den knepiga, webbiga sorten. Så nu är mitt tåg på spåret igen! Ser fram emot att syssla mer med detta! ^^ 
 
Idag har det varit en slappar-söndag med morgonrock och Zelda-spel. Nu blir det middag i form av korv i ugn "på höjden", med lite inspiration från omeraisu, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0