Dialog

Hemma igen. Gött. Dock inte lika trevligt att komma hem till en skrikande Kerstin. Men J och jag kom för ett tag sedan på att hon konstigt nog tystnar (ett tag) om man frågar "Kerstin, vill du se på film?".
 
Det fungerar bara några gånger tyvärr. En dialog kan därför låta ungefär så här. 
 
Kerstin - Määää! Maooo!
Jag - Kerstin, vill du se på film?
Kerstin - ......(?)......mm.
Jag - Vill du se på film, Kerstin?
Kerstin - .....mmm. 
Jag - Vill du SE på film? 
Kerstin - .....mm (Seriöst, tror du jag är dum eller?)
Jag - Vill du se på FILM, Kerstin?
Kerstin - .......(Allvarligt, sluta fråga mig samma sak!)
Jag - VILL du se på film, Kerstin?
Kerstin - MAAAOO! (Men det var då ett jäkla tjat!!!) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0