Att väckas upp på nytt

Snälla solen, kom fram lite till! Jag vill ha solsken och vårvärme nu! 
När det blir vår säger man i Japan att det känns som om själen får tillbaka något den saknat. Jag börjar förstå det där mer och mer. När solen kommer fram och det dystra vintermörkret avtar, då blir man lättare till sinnet. Man väcks upp på nytt, likt en utslagen sakura i sin skära skönhet. 
 
För ett tag sen fick jag ett ryck och skrev världens (okej, inte världens, men min hittills) längsta och mest ambitiösta jobbansökan. Får se om de hör av sig. Man måste ju testa många olika metoder för att nå framgång, right? 
Nu är de dock dags för dator-paus och lunch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0