2014

Så var det nytt år igen. För närvarande har jag fullt sjå med att vända på dygnet. De senaste dagarna har jag vaknat vid 12.30 och det känns inte så bra i längden. Våra kära nyårsgäster ville inte ge sig av förrän klockan närapå klämtade tre på natten. Men det var en trevlig nyårsfest vi hade. Det var första gången vi var värdar för nyårsspektaklet. Vi kanske inte har så bra möblemang för att husa ett större antal gäster. Vi kanske inte heller har världens snyggaste inredning, men vi har ett himla bra läge för att avnjuta fyrverkerier! Från vår balkong såg vi hela Araby skjuta raketer som om det inte fanns någon nyårsdag. Grannskapets barn och ungdomar har smällt smällare under flera dagar i förväg (till min ständiga oro för hörsel-och brännskador). Varje år tycker jag att det är ett slöseri med fyrverkeripjäser, något ska ju vara kvar till nyår tänker jag. Men här sparas det sannerligen inte på krutet ;)
 
Framöver blir det dop och en tripp till Nyköping. Mitt liv har tagit många vändor och har fått mig att upptäcka nya sidor av mig själv. Jag ska gå på min magkänsla och se om jag inte kan få användning för en specifik sida...
 
Jag ser fram emot ännu ett år med J.
J som tröstar mig när jag är ledsen. J som alltid får mig att skratta. J som alltid går att prata med. J som alltid är sig själv. J som låter mig vara mig själv. J som älskar katter lika mycket som jag. J som alltid köper mer yoghurt än vi hinner äta upp. J som bakar världens sötaste och mest kompakta Dumle-kladdkaka. J som klagar om filmen inte är i perfekt HD-kvalitet. J som snart har lika långt skägg som en ZZ Top-medlem. 
J som jag älskar av hela mitt hjärta ^^. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0