När jag inte skriver

När jag inte skriver här beror det ofta på att jag har mycket annat för mig. Eller så innebär det att jag helt enkelt inte orkar eller vill skriva. En del är väldigt personliga här på nätet, men jag väljer att inte vräka ur mig precis allt, eftersom presumtiva arbetsgivare kan kika in.  
 
Anyway...
Idag avslutade jag min period av att ligga medvetslös och blödande på ett köksgolv. Mina käkar ömmar efter otaliga käklyft för fri luftväg, mina armar pryds av tonike-blåmärken och jag har fått flera meter gasbinda lindad runt handlederna. Dessa dagar har varit mer eller mindre smärtsamma...men så är det ibland på jobbet ;)
Men jag borde egentligen be om löneökning med tanke på vad jag får stå ut med. Finns inga som är så hårdhänta som nykläckta länsmansfärskingar. 
 
Imorgon ska jag ut och presentera mig på ett hotell här i krokarna. Sökte ett jobb som servitris och fick svar efter fem minuter. Får se om det ger något. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0