Hoppas!

Hade skypeintervju idag för en traineetjänst som kommunikatör. 200 pers hade sökt tjänsten...och så väljer de ut mig som en av tio stycken de tyckte verkade lämpliga. Känns rätt bra. :)
Intervjun var nervig men samtidigt rolig. De tre intervjuarna verkade väldigt trevliga och lättsamma. Jag hoppas att de blev nöjda med vad jag sa. En fråga handlade visserligen om hur man ska lösa vårdkrisen med bristande personal...men jag gjorde mitt bästa för att få fram något vettigt där med.
Nu ska först tio bli fem, sen ska en av dessa fem väljas ut och få 16 månaders betald utbildning och praktik på olika arbetsplatser, how awesome!
Jag hoppas verkligen att jag åtminstone blir en av de fem som ska vidare till en så kallad utvärderingsdag. 
Hoppas!
 
J och jag har inlett vår nyttiga månad, eller mindre onyttiga månad kanske man ska säga. Fram till nästa löning ska vi inte äta glass, chips, godis eller pizza. Ikväll har vi dinerat en sallad med vitlöksmarinerade kotletter. Kanske inte jättenyttigt, men det är åtminstone en mer varierad kost än vi brukar ha. 
Mitt enda snack kommer att bli kokosnöt, love it! Jag gläds också åt att jag har börjat tycka om avocado. Massor med nyttiga fetter där. 
 
Igår körde jag mitt första spinningpass sedan november (haha, vad hände egentligen?!). Det kändes rätt rejält. Imorgon blir det vattenträning igen. Jag och 70+arna. :P 
 
Kom igen solen, kom fram lite till! Fåglarna har fattat vad det handlar om, don´t shy away! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0