Am I going mad?

Seriöst, vätska bakom trumhinnorna?! Inte nog med att jag gått sjuk i över två veckor, nu fick jag det här eländet också! Jag har sedan jul haft ett irriterande tv-brus i öronen, vilket enligt vårdcentralen just ska bero på vätska i öronen. Vet inte när det kommer försvinna, det kan tydligen ta ett tag. Roligt. 
 
Håller på att vända på dygnet, jag ska jobba natt för första gången imorgon. Jag vet inte hur jag ska klara det med tanke på att pipet i öronen gör mig trött. Igår lyckades jag stanna uppe till 02.15 innan jag stöp. Ska försöka mig på att hålla mig vaken till 04.00 idag. Är jag galen månne? 
Min hals börjar dessutom fåna sig igen, suck....måste bero på draget i lägenheten. Vi har lyckats lokalisera de små hålen i väggen där kalluften tar sig in. De synliga har vi tejpat igen, men ändå är det kallt. 
 
Jag undrar vad 2015 kommer bringa med sig. En sak som jag verkligen önskar att den blir av är återträffen i Molkom. I sommar är det tio år sedan jag började på folkhögskolan ute i den värmländska skogen. Det hade varit så kul att återse alla igen. En del människor har jag tyvärr inte träffat sedan Filmörnen 2006...och det är synd.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0