Då tar du fotot, sätter det på liftkortet, stoppar det i platspåsen, tar ett snöre och drar genom de två hålen...

Ni kommer väl ihåg den scenen ifrån Sällskapsresan två? :P 
Faktum är att det där är precis vad jag fick göra hela dagen igår. Inte instruera folk hur man gör, utan själv sitta och pussla ihop saker. Vi var åtta pers som satt runt två bord och satte ihop alla badges till mässans delegater. Mycket rutinmässigt och aningen tröttsamt för huvudet i längden, men tack vare sällskapet blev det roligt. Det är alltid det bästa med sådana här tillställningar, man träffar så mycket nytt folk.
 
Idag skulle jag träffat A på stan, men hon blev sjuk så det blev inget av. Jag tänker det är lika bra att jag stannar inomhus, det regnar och blåser kallt ute. Undrar hur kallt det kommer vara imorgon, jag ska nämligen komma till mässan klädd i min uniform. Jag är inte så förtjust i tanken på att gå i kjol i den här väderleken. Oh well. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0