Rally?

Ja...jag var nog för ung för Rally när det gick. Kände nämligen inte till mer material än Gundeversionen av Emil i Lönneberga. Nu vrålar massa Rally-material ur badrummet. J trimmar sig. Fredagskväll med grannarna väntar. 
 
Idag har jag varit på "matchamöte". Jag trodde det innebar att man skulle sitta med en handläggare och matchas mot lämpliga jobb. Men nej, vi var en hel drös människor i ett rum där en person höll en monolog om hur vi kan söka jobb och vilka underbara möjligheter vi nu har som arbetslösa. Äntligen har vi chans att göra det vi brinner för och verkligen vill göra. 
 
...What?
 
XD Nåväl, de kan ju i alla fall konsten att få mig att skratta. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0