Peppad!

Klappar Mister som ligger på kudden och småsussar. Han ryggar lätt tillbaka när jag pussar honom på huvudet. Sedan snor han min stol när jag precis ska sätta mig. Han är söt han. Fluffig, gosig och lite trög. 
 
Jag skulle jobbat från kl 10 idag. Men vid sjusnåret fick jag ett sms som meddelade att dagens övningar var inställda på grund av sjukdom. Får väl se hur det blir imorgon då. Jag vill ju jobba!
 
Är nu inne på detoxens fjärde dag. Gulpar i mig det grumliga sjövattnet (det ser ut så) och ser glad ut. Igår simmade jag 45 minuter och ikväll väntar ett spinningpass. 
Vad jag är peppad för? Jo, det är det faktum att J funderar på att börja träna på samma ställe! Han verkar dessutom tänka i mer ambitiösa banor än mig. Han vill nämligen träna fyra dagar i veckan. Men, kan han så kan jag. För det skulle vara så underbart att börja träna ihop ^^. Jag får inte med honom till simbassängen, så mycket fattar jag (han tycker simning är tråkigt). Men så länge vi blir mer aktiva, ihop eller var och en för sig, så är jag glad. Det är ju så mycket enklare att peppa varandra än att motivera sig själv.
Det vet jag som brukade simma halv åtta varje torsdagmorgon med S och E.  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0