Nervpinande underhållning och nytt te

Det verkar vara fotbollsmatch nu. Det märks utav grannarnas plötsliga vrål då och då. 
I det här hushållet är det E-sport som gäller, när vi inte kollar på spelgenomgångar med Jesse Cox. Just nu kollar vi på hans genomgång av Beyond: Two souls. Det och Outlast, vilket påminner mycket om Amnesia. Alltså inte ett spel som jag skulle sitta med ens mitt på ljusa dagen. 
Jag och J sitter ihopkurade med lampan släkt när vi tittar på Outlast, vilket gör mig ännu mer rädd än vanligt. Jag är tacksamt lättskrämd när det kommer till skräckspel.
Det gäller även skräckfilm av den tysta sorten, alltså där man använder sig av tystnad för att öka spänningen snarare än avslöjande bakgrundsmusik. Då sitter jag som på nålar, eller så klänger jag på J som skrattar åt mig. Haha. Jag älskar J ^^. 
 
Vet ni vad som är dumt med lösgodis? Man äter för mycket. Man äter tills man mår illa av allt socker. Då dricker man massa vatten och äter något salt. Efter en stund är man hungrig igen...och givetvis tänker hjärnan "mm, det vore gott med lite godis"! DX
 
Förresten, på tal om godis och sötsaker så har jag testat två av de nya Lipton-teerna. Ni vet de med smak av blåbärsmuffins och vaniljkola. De hade inte strawberry cupcake i affären så den vet jag inget om. Men jag kan väl säga som så att vaniljkolateet inte smakar mycket alls, då är det bättre med vanligt vaniljte. Blåbärsmuffinsteet funkar, men skulle inte säga att smaken påminner om muffins. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0