En trevlig kväll på Harrys

Jobbade hela dagen igår. Sedan blev det en trevlig kväll på Harrys med J, svärfar och svärfars fru. Jag fick min första födelsedagspresent (det börjas tidigt i år), en extern hårddisk ^^. Just perfect! 
Ikväll ska L firas med pompa och ståt då han fyller år på söndag. 
 
Idag är sista dagen av Yohios turné, den avslutas på Annexet i Stockholm om jag inte minns fel. 
Hade jag vetat i förväg att Gackt uppträder tillsammans med honom så hade jag seriöst betalat dyra pengar och stått och trängts med massa 12-åringar (och deras mammor) för att få se Gackt live. Ja okej, jag hade inte tackat nej till att se Yohio live heller...でもまだガクトのほうが好きです。
Typiskt...jag får se till att hålla mig mer uppdaterad. 
Det är tur att dagens konsert kommer filmas och ges ut på DVD ^^. Hehe. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0