Varmt återseende

Nu är schemat för uppsatsseminarierna klart. Jag är ganska nöjd med upplägget om jag får säga min åsikt. Jag har hamnat i en seminariegrupp där vi bara är tre grupper, fem pers totalt. Jag har fått äran att opponera på ett av klassens vassaste radarpar. De har liksom ALLTID hängt ihop och gjort allt tillsammans under de här tre åren. En kombo som uppenbarligen har fungerat väl, för de skriver fruktansvärt bra. De fick väldigt mycket beröm för sin b-uppsats förra året, varför jag tror att det kommer bli en utmaning men också roligt att få opponera på deras c-uppsats. 
 
Jag är också nöjd med de som ska opponera på min uppsats. Jag tror att det kommer bli ett bra uppsatsseminarium. 
 
Idag träffade jag E över en lunch på stan. Vi ses ungefär en gång per år och pratar nytt och gammalt. Vi kom på oss själva med att klaga över hur lite vi går ut numera, så då bestämde vi oss för att köra utgång imorgon kväll. Kommer nog bli trevligt. Sivans och Stallarna har fått min beskärda del besök under de här åren, men sällan har jag förflyttat mig bort från campus och in till stan för utgång. Haha, där har vi det igen, man går in för att gå ut XD
 
Väldigt varmt väder idag. Hoppas det håller i sig till på lördag, då är det avslutningsgrillning som gäller för alla kommedianer. Initiativet kom från några tvåor som ville fira att terminen snart är slut. För oss treor blir det nog det sista galejet innan vår examensfest. 
Samma dag som grillningen håller N en harajuku-fashion-fest hos sig. Jag ska försöka ta mig över till den festen också lite senare under kvällen. Jag menar, det får jag bara inte missa :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0