Kanske klar

Nu är jag kanske klar med uppsatsen. Kanske.
Jag har rättat till alla småfel som min käre far så vänligt upplyste mig om. Jag har skrivit innehållsförteckning, gjort en framsida och har till och med varit ambitiös och skrivit ett förord. 
Imorgon ska jag läsa igenom allting och på måndag en gång till för att hitta fler eventuella skavanker. Kanske lika bra att låta mina föräldrar läsa igenom det nyaste också. 
Sen blir det att läsa på ett kapitel om opponering och börja förbereda nerverna inför slutexaminationen.
Jösses...det är verkligen slut snart. 
 
Jag söker jobb nu, så att ni vet. Hittar ni någon tjänst för en informatör eller något som har med kommunikation eller skrivande att göra så kan ni väl tipsa mig? ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0