Yes! Yes! Yes!

Hade min första handledning idag hos GP. Jag hade förberett mig på trubbel, men Team Rocket syntes inte till. GP gav mig istället grönt ljus. Jag hade tydligen inga problem alls, jag hade läget under kontroll. Det fanns tydligen ingen som kommit så långt som jag i sin uppsatsprocess. Jag blev förvånad och glad, tog mitt gröna ljus och gick. 
Där ser man. Det är bara för mig att sätta igång ^^. 
 
Idag är jag om möjligt ännu gladare än förr. Det passar då bra med lite film och pizza i gott sällskap ikväll, N och E kommer hit. 
Igår budade jag förresten hem min första pryl på tradera: en rosa miniplattång för 79 kr. Ska ju ändå klippa mig snart igen och då är frisyren lättare att hantera med en liten tång. Js skägg blir dessutom enklare att styla :P 
 
Life is skittles and life is beer! ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0