More deadlines, less blogging

Är klar med min forskningsplan, forskningsöversikt och det förbannade sista papret! Tre dagar innan deadline, se där :) 
 
Blir inte mycket tid för bloggande just nu som ni kanske märker. 
 
Det blir nog en ganska intressant vår det här. Jag är redan trött, haha. Nu ska jag ta några dagar mentalt ledigt och träna lite, har inte gjort det på länge nu. Kroppen mår inte bra av för många skärmstirrartimmar. 
Jag gjorde massa pastasallad i lördags. Har ätit det i tre dagar nu, börjar bli lite trött på det. På torsdag blir det dock tacos och filmkväll med N och E.
 
Dags att knyta sig och läsa lite Game of Thrones. 
...Varför säger man knyta sig förresten? Ska man "knyta" ihop sig i sängen med lakanen...eller va?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0