Axis of awsome är äntligen på Spotify! Yey!

Lite mental paus innan analysarbetet sätter igång på riktigt. Hoppas bli tilldelad en handledare så fort som möjligt och få lite feedback på min forskningsplan.
 
I torsdags var jag och J över till N och E för lite tacos, vin och Armageddon. Ja, nu har jag äntligen sett den filmen i sin helhet...för det måste man tydligen ha gjort. Trodde jag hade sett den redan men jag måste ha förväxlat den med en annan film där ett gäng åker upp i rymden för att lösa ett problem som hotar världen och där en snubbe offrar sig och stannar kvar...
Hur som helst, vi hade jättetrevligt. 
 
En gång för längesen yttrade jag en önskan om att få räkna mig till dem som är "sambo med katt".
Well...it will be done people ;) 
Pretty soon.
 
Just det ja, Axis of awsome finns på Spotify...men det kanske de har gjort länge utan min vetskap. Glad att de hittat dit i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0