Examinering och ettårsdag

Så var examineringen klar. Jag har några saker att komplettera, men det hade jag förväntat mig. Har en vecka på mig att fixa till allt för att uppsatsen ska bli starkare som det heter. 
Undrar varför jag alltid är bättre på att opponera på andras grejer än skriva vettigt (läs vetenskapligt) själv. Förmodligen för att det är enklare att kika på andra med lupp än att se sig själv i spegeln. 

Jag har redan börjat se över de kompletteringar jag måste göra. Som vanligt vill katterna vara med på ett hörn. Mister ville vara med i övre vänstra hörnet.
 
 
Som vanligt så skulle också Sessan bokstavligt talat lägga sig i mitt arbete.
 
Mitt slutliga examensbevis får jag (om jag nu blir godkänd) förmodligen inte förrän i juli-augusti, Men nu ska det ändå firas att man har klarat av tre år på den här utbildningen, imorgon blir det festligheter från morgon till sena kvällen. 
 
Idag ska jag och J äta middag på stan för att fira vår ettårsdag :) Han kom hem nyss med en present till mig.
Han vet då vad jag gillar :P
 
Ja, gott folk. Så är det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0