Varför vara arg när man kan ta en cykeltur?

Det händer inte så mycket på min front. Mina dagar består av jobbsökande och ett och annat besök på arbetsförnedringen. Ja, jag förstår varför många kallar det så. Jag förstår det nu. Men egentligen är det inte deras fel, utan det är vår kära regerings förtjänst. 
 
Det finns mycket att vara arg eller förstummad över numera...men jag beslöt att ta en liten cykeltur med J istället. Glömma för en stund. 
Hur kommer det sig att en "liten" cykeltur alltid tar tre timmar? Förmodligen för att det är så kul att cykla runt i gröna Växjö :) Sedan bjöd J på fika på stan. 
 
Tre fraser som anger att en man är värd all kärlek i världen:
 
"Vill du fika?"
"Jag bjuder på sushi"
"Du behöver choklad"
 
 XD
 
Nu blir det Zelda-maraton i 120 timmar. Nja, alltså jag ska inte spela i 120 timmar. Vi ska titta på en stream...ett tag i alla fall. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0